Profructta lanseaza gama de sucuri destinata horeca

Link catre articol – Trends HRB

Producatorul de sucuri naturale Profructta a lansat varianta de ambalare la sticle de 0,25 litri, care va fi destinata locatiilor horeca si care include sortimentele mere, pere, fructe de padure, mere si pere, mere si visine, mere si cirese, mere si coacaze, mere si fructe de padure, care se regasesc si in gama de retail.

Producatorul din Campulung Muscel a decis, de asemenea, sa schimbe identitatea vizuala a etichetelor. ”Cu un vizual modern si improspatat, universul brandului 100% romanesc Profructta ramane loial filosofiei sale cu acelasi respect pentru natura si roadele satului romanesc”, se arata intr-un comunicat al firmei.

Brandul Profructta este certificat ISO, una dintre cele mai importante fiind ISO 22000:2005 – „Sistem de management al sigurantei alimentului”. Toate sucurile sunt presate la rece si nu contin conservanti.

Sucurile Profructta sunt disponibile in patiseriile Paul, retelele Ted’s si 1 Minute, restaurantul DADA, in hotelurile Marriott si Double Tree by Hilton, sali de fitness, spa-uri si alte locatii partenere.

Brandul Profructta este detinut de Premium Fruct, firma controlata de Marius Macarescu, sucurile fiind lansate oficial pe piata la inceputul acestui an.